miércoles, 20 de noviembre de 2013

Estic a punt d'endinsar-me, en una gran experiència . Tinc molta il-lusió de començar el projecte Rossinyol, crec que és una gran oportunitat per familiaritzar-me amb la carrera que estudio i connectar amb aquest gran món que tant m'agrada. Sóc una persona molt oberta, i sociable, per això, no tinc cap tipus de problemes per comunicar-me amb la gent. Una de les coses que més m'atrau, és el fet de conèixer gent d'altres països i cultures diferents a la meva, veure que en una altra part del món, són feliços d'una altra manera.
 Estic molt segura que aquesta experiència serà molt enriquidora, tant per mi, com pel nen o nena, i faré tot el possible perque el meu mentorat/da, s' en porti el millor record d'aquesta petita aventura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario